Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEtheridge, Ronald E.
TitelA Sensible Approach to Solving Problems in Schools.
QuelleIn: NASSP Bulletin, 73 (1989) 518, S.38-39Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAccountability; Administrator Responsibility; Central Office Administrators; Elementary Secondary Education; Participative Decision Making; Problem Solving; School Based Management; Student Needs
AbstractCommunication between the schools and the central administration is imperative for a successful school-based management program. Once shared decision making is in place, accountability must follow. Principals must establish ways to monitor the instructional process and should know which teachers are obtaining the best results. (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: