Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPowers, Donald E.; Enright, Mary K.
TitelAnalytical Reasoning Skills in Graduate Study: Perceptions of Faculty in Six Fields.
QuelleIn: Journal of Higher Education, 58 (1987) 6, S.658-82Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCognitive Processes; College Faculty; Comparative Analysis; Critical Thinking; Factor Analysis; Graduate Study; Higher Education; Intellectual Disciplines; Questionnaires; Surveys; Teacher Attitudes; Graduate Record Examinations
AbstractGraduate faculty in six fields of study judged (1) the importance for academic success of various analytical skills; (2) the seriousness of various reasoning errors; and (3) the degree to which "critical incidents" had affected their estimations of students' analytical abilities. (Author/MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: