Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWilson, Robin
TitelProprietary Schools' Growing Share of Pell Grant Money Means Less for College Students, Campus Officials Warn.
QuelleIn: Chronicle of Higher Education, 33 (1987) 45, S.1Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAccess to Education; Colleges; Comparative Analysis; Disadvantaged; Federal Programs; Grants; Higher Education; Proprietary Schools; Resource Allocation; Student Financial Aid
AbstractThe surge in federal aid to students at proprietary schools, many of whom drop out, means that students seeking bachelor's degrees at non-profit public and private institutions are getting less aid. Proprietary schools claim they are doing a better job of educating disadvantaged students. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: