Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inColeman, Elizabeth
TitelToward Academic Excellence: Assessing 100-Level Courses.
QuelleIn: Liberal Education, 72 (1986) 3, S.199-204Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Comparative Analysis; Course Evaluation; Curriculum Design; Educational Objectives; Evaluation Criteria; General Education; Higher Education; Introductory Courses; Liberal Arts; Specialization
AbstractIssues to consider in introductory college-level courses include: considering general education's purpose in the context of specific disciplines; avoiding the assumption that freshman-level courses must be broad-based; thinking of the disciplinary as leading to the interdisciplinary; and using the first year to engage issues significant in the following year. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: