Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHubbard, Ruth
TitelStructure Encourages Independence in Reading and Writing.
QuelleIn: Reading Teacher, 40 (1986) 2, S.180-85Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterChildhood Attitudes; Classroom Environment; Educational Research; Educational Theories; Integrated Activities; Learning Processes; Primary Education; Problem Solving; Reading Instruction; Reading Writing Relationship; Teacher Role; Theory Practice Relationship; Writing Instruction
AbstractTraces the problems teachers solve as they learn to teach writing and reading from the same philosophical perspective. Finds that as the emphasis in their classrooms shifted more to the process, the teachers changed their roles. (FL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: