Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEdwards, Clarence M., Jr.
TitelAn "Effective Teaching" Approach to Teacher Evaluation and Staff Development.
QuelleIn: Spectrum, 4 (1986) 2, S.3-8Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Observation Techniques; Elementary Secondary Education; Evaluation Criteria; Incentives; Peer Evaluation; Performance; Professional Development; Program Descriptions; Staff Development; Teacher Behavior; Teacher Effectiveness; Teacher Evaluation
AbstractA teacher professional development program in Virginia identified 15 performance indicators of effective teaching. Teachers are given 5 years and 30 observations (during which only teacher strengths are documented) in which to demonstrate and assess their proficiency. Peer evaluations and monetary incentives are successfully utilized. (MLF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: