Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSlavin, Robert E.
TitelTeam Assisted Individualization: Cooperative Learning and Individualized Instruction in the Mainstreamed Classroom.
QuelleIn: Remedial and Special Education (RASE), 5 (1984) 6, S.33-42Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCooperation; Disabilities; Elementary Education; Individualized Instruction; Mainstreaming; Mathematics
AbstractThe paper summarizes two studies on Team Assisted Instruction (TAI), combining cooperative learning and individualized instruction to accommodate the social and academic needs of mainstreamed academically handicapped students and their nonhandicapped classmates. TAI improved social and academic behavior, and in one study, increased mathematics achievement more than traditional methods. (Author/CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: