Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAsmus, Edward P.
TitelCourse Entry Affect and Its Relationship to Course Grade in Music Education and Music Therapy Classes.
QuelleIn: Journal of Research in Music Education, 29 (1981) 4, S.257-64Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Research; Grade Point Average; Grade Prediction; Higher Education; Majors (Students); Music Education; Music Therapy; Student Attitudes
AbstractReports the results of research designed to study 1) the relation between college students' affective entry characteristics and final course grades in music education and music therapy classes and 2) the effects of these classes, student grade point average, and student's major on students' affective characteristics and final course grades. (AM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: