Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTyler, Vernon O., Jr.
TitelAggressive Consultation in the Schools with Mini-consultants, College Credits: And a Show of Power.
QuelleIn: Psychology in the Schools, 18 (1981) 3, S.341-48Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavior Change; Change Agents; College Students; Consultants; Consultation Programs; Counselor Role; Elementary Education; Faculty Development; Practicums; Teaching Methods
AbstractStudied the effectiveness of consultants as change agents in an elementary school by using undergraduate education majors in the classroom to conduct behavioral projects, and using graduate students as mini-consultants. Teachers were enrolled in a course for college credit and salary increments. Recommendations for would-be consultants are included. (Author/JAC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: