Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGreenfield, Patricia Marks; Schneider, Leslie
TitelBuilding a Tree Structure: The Development of Hierarchical Complexity and Interrupted Strategies in Children's Construction Activity
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAge Differences; Cognitive Development; Cognitive Processes; Construction (Process); Elementary School Students; Language Acquisition; Linguistics; Preschool Children; Research
AbstractThis study examined the construction of a mobile with plastic construction straws in order to study the development of tree representations in a domain other than language. Subjects were 70 children between the ages of 3 and 11. (Author/JMB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: