Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFarmer-Hinton, Raquel; Closson, Patricia
TitelReimagining Education Away from the Merry-Go-Round
QuelleIn: Educational Studies: Journal of the American Educational Studies Association, 59 (2023) 2, S.206-220 (15 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0013-1946
DOI10.1080/00131946.2023.2181809
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; Educational Change; Educational Quality; Educational Improvement; Equal Education; Humanities; Well Being; Educational Practices
AbstractIn the face of COVID-19, our educational institutions shuttered their doors, moved curricula online, loosened regulations, and reimagined student engagement. Almost as quickly, society reverted to an eagerness for normality as we devolved into anti-Critical Race Theory rallies, anti-mask board meetings, and protests. In this essay, we situate education with a merry-go-round motif, and we situate the efforts we have taken toward true change on a continuum converging toward, or moving against, the "hard reset." (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Educational Studies: Journal of the American Educational Studies Association" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: