Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMcKenna, John
TitelSingle-Case Design: A Promising Tool for Improvement Science
QuelleIn: Impacting Education: Journal on Transforming Professional Practice, 7 (2022) 3, S.27-33 (7 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (McKenna, John)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Improvement; Teaching Methods; Instructional Leadership; Leadership Effectiveness; Behavior Problems; Educational Change; Educational Practices; Teacher Attitudes; Teamwork; Intervention; Grade 9; Classroom Techniques; High School Students; Case Studies; Behavior Change
AbstractThis article provides an overview of single-case research design and how it can be used in concert with Improvement Science. Hypothetical examples of using single-case design to inform improvement efforts are provided, as is a discussion of connections between this methodology and Improvement Science. Resources for further study are also provided. (As Provided).
AnmerkungenUniversity Library System, University of Pittsburgh. 3960 Forbes Avenue, Pittsburgh, PA 15260. Tel: 302-831-1266; 302-831-4441; e-mail: dpjournal@pitt.edu; Web site: https://impactinged.pitt.edu/ojs/ImpactingEd
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: