Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPeck, Craig M.; Reitzug, Ulrich C.
Titel"My Progress Comes from the Kids": Portraits of Four Teachers in an Urban Turnaround School
QuelleIn: Urban Education, 56 (2021) 10, S.1836-1862 (27 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0042-0859
DOI10.1177/0042085918772623
SchlagwörterUrban Schools; School Turnaround; Elementary Schools; Elementary School Teachers; Urban Teaching; Educational Change
AbstractThis article uses elements of narrative and portraiture to acknowledge the voices of four teachers who participated in a 3-year effort to turn around an urban elementary school. Turnaround is a sanctioned reform effort intended to produce rapid, dramatic improvement in student academic achievement in a low-performing school. We present the teacher portraits as descriptive testimony to the individuals' work under turnaround conditions. We conclude by offering some educational improvement solutions tailored to address specific issues reflected in our participants' portraits. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Urban Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: