Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBolitzer, Liza Ann; Christensen, Monica Coen; Williams, Leslie A.
TitelEntering the Work of Higher Education: A Study of Novice Practitioners' Learning
QuelleIn: Journal of Student Affairs Research and Practice, 56 (2019) 4, S.394-408 (15 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Bolitzer, Liza Ann)
ORCID (Christensen, Monica Coen)
ORCID (Williams, Leslie A.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1949-6591
DOI10.1080/19496591.2019.1622549
SchlagwörterHigher Education; Novices; Graduate Students; Masters Programs; Prior Learning; Educational Theories; Internship Programs; Experiential Learning; Student Attitudes; Student Personnel Services; Student Personnel Workers; Learning Processes; Phenomenology; Work Experience
AbstractThis study examines experiential learning within a higher education master's program through the experience of 15 higher education master's students who participate in a structured internship program. Study findings speak to the importance of facilitating connections between students' prior knowledge, theories of higher education, and on-site internship experiences. Drawing from these findings, the authors offer implications for the integration of these distinct though related contexts of learning within higher education master's programs. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Student Affairs Research and Practice" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: