Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Lynch, Shrehan |
---|---|
Titel | A Practitioner's Guide for Outstanding Cross-Curricular Physical Education |
Quelle | In: Strategies: A Journal for Physical and Sport Educators, 29 (2016) 3, S.48-50 (3 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0892-4562 |
DOI | 10.1080/08924562.2016.1160474 |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Physical Education; Teaching Guides; Interdisciplinary Approach; Mathematical Concepts; Literacy; Integrated Curriculum; Lesson Plans Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Körpererziehung; Sportunterricht; Lehrerhandbuch; Fächerübergreifender Unterricht; Fächerverbindender Unterricht; Interdisziplinarität; Alphabetisierung; Schreib- und Lesefähigkeit; Lesson planning; Unterrichtsplanung |
Abstract | This article describes how physical educators can easily embed math and literacy concepts into their curriculum to enhance student learning across disciplines. (As Provided). |
Anmerkungen | Routledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 325 Chestnut Street Suite 800, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Fax: 215-625-2940; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2020/1/01 |