Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMeibaum, Debra L.
InstitutionSEDL, Southeast Comprehensive Center (SECC); American Institutes for Research (AIR)
TitelAn Overview of the Every Student Succeeds Act
Quelle(2016), (47 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Legislation; Federal Legislation; Program Descriptions; Definitions; Evidence Based Practice; Educational Objectives; Equal Education; Access to Education; Accountability; Educational Assessment; Standards; Educational Improvement; Data Collection; Information Dissemination; English Language Learners; Elementary Secondary Education; Program Evaluation; Achievement Rating; Teacher Evaluation; Grants; Academic Achievement; Federal Aid
AbstractThis publication provides an overview of the Every Student Succeeds Act (ESSA). The following topics are covered : (1) Introductory Information, including a timelime and ESSA modifications to the No Child Left Behind Act (NCLB); (2) State Plan; 3) Statewide Accountability System, ; (4) Academic Assessments; (5) Standards; (6) School Improvement; (7) Data Reporting; (8) English Learners; (9) Teachers and Leaders; (10) Title II; and (11) Student Support and Academic Achievement Grants (Title IV, Part A). Information on proposed regulations is highlighted. Also included are a list of sources, resources, and two appendices: (1) ESSA/NCLB Title Programs Crosswalk; and (2) Comprehensive Support and Improvement/Target Support and Improvement Crosswalk. (ERIC).
AnmerkungenSoutheast Comprehensive Center. 440 Knox Abbott Drive Suite 200, Cayce, South Carolina 29033. Tel: 803-936-0750; Web site: http://southeast-cc.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: