Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLopez, Jimmy
TitelCharacteristics of Selected Multilingual Education Programs from around the World: A Review of the Literature
Quelle(2005), (51 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHochschulschrift; Second Languages; Multilingualism; Bilingual Education; Teacher Education Programs; Literature Reviews; English (Second Language); Student Diversity; Cultural Pluralism; United States
AbstractDuring the past several years, the debate on how best to educate the increasing number of linguistically and culturally diverse students in the United States has intensified. Second language learners in this country are not achieving grade level proficiency in English as required by current federal mandates (Callahan, Unz & Vega, 1998). "English-Only" and 'bilingual education' policies have dominated the discourse of policy makers, educators and the body public as the two primary possibilities to deal with the challenges facing educators in classrooms across the U. S. at the present time. Some scholars have suggested that the United States should look at education systems from around the world with a successful history of multilingual education to derive solutions to its current challenges and enable all students, including second language learners, to achieve the required grade level proficiency in English. This review of the literature in multilingual education collects and organizes the scholarship over the last twenty years from selected countries representing each continent in the world. [Master's Thesis, Dominican University of California.] (Author).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: