Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Highway Traffic Safety Administration (DOT), Washington, DC.
TitelEmergency Medical Technician-Ambulance: National Standard Curriculum. Instructor's Lesson Plans (Third Edition).
[Report No.: DOT-HS-900-073
Quelle(1984), (343 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Allied Health Occupations Education; Behavioral Objectives; Classroom Techniques; Course Content; Course Descriptions; Emergency Medical Technicians; First Aid; Injuries; Lesson Plans; Medical Assistants; Medical Services; Postsecondary Education; Rescue; Teaching Methods; Units of Study
AbstractThis set of instructor's lesson plans is one of three documents prepared for the Emergency Medical Technician (EMT) National Standard Curriculum. It contains detailed outlines of course content and guidance for teaching each course lesson. The training course contains 33 lessons covering all emergency medical techniques currently considered to be within the responsibilities of the EMT providing emergency care with an ambulance service. Each lesson consists of the following parts: (1) title page and objectives, total lesson time, and student performance objectives for the lesson; (2) requirements for equipment, materials, illustrations, instructors, and facilities; (3) instructor tasks needed to prepare for teaching the lesson; and (4) a detailed lesson outline and suggested instructional strategy. For the evaluation lessons, aids for developing evaluation checklists are included. A synopsis of the 33 lessons appears in the introduction to the lesson plans. Appendixes to the lesson plans include the American Heart Association cardiopulmonary resuscitation guidelines, a bibliography, and in-hospital clinical guidelines. (KC)
AnmerkungenSuperintendent of Documents, U.S. Government Printing Office, Washington, DC 20402.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: