Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCapie, William; und weitere
InstitutionGeorgia Univ., Athens. Coll. of Education.
TitelTeacher Performance Assessment Instruments: A Handbook for Interpretation.
Quelle(1979), (127 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Evaluation Criteria; Evaluation Methods; Performance Factors; Student Evaluation of Teacher Performance; Teacher Effectiveness; Teacher Evaluation
AbstractThis manual is designed for use by data collectors and others during training on the Teacher Performance Assessment Instruments (TPAI) developed by the Georgia Department of Education and the University of Georgia to evaluate minimum competency skills in candidates for teaching certificates and beginning teachers. Contained within are the five instruments which comprise the TPAI, a commentary on three of these instruments, and a summary of procedures for managing the data collected during an assessment. The handbook may also be used as a reference during an actual assessment of teacher performance. (Authors/LH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: