Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCanei, Robert A.
InstitutionOhio State Univ., Columbus. Ohio Distributive Education Materials Lab.
TitelTeacher Tactics.
[Report No.: VT-102-026
Quelle, (139 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Adult Education; Check Lists; Classroom Techniques; Educational Media; Instructional Materials; Self Evaluation; Teacher Effectiveness; Teaching Methods; Teaching Skills; Testing; Visual Aids
AbstractThe objective of the handbook is to acquaint the inexperienced instructor with the essential factors in the teaching situation: (1) various teaching methods, (2) effective teaching (with self-evaluation instruments), (3) how to plan and present the lesson, (4) preparing and utilizing audiovisual aids, (5) a list of sources for instructional materials, and (6) testing procedures. The suggestions contained in the handbook are also useful to the experienced instructor against which his past practices can be evaluated and hopefully improved. The last section (31 pages) presents tips on teaching adults. (Author/VA)
AnmerkungenDistributive Education Materials Laboratory, Ohio State University, 1885 Neil Avenue, 115 Townshend Hall, Columbus, Ohio 43210 (No price given)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: