Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMezirow, Jack; und weitere
InstitutionColumbia Univ., New York, NY. Center for Adult Education.
TitelAn Evaluation of Adult Basic Education in the State of Iowa; Volume 2: Appendix, Instruments with Aggregate Responses; A Perspectives Discrepancy Assessment, 1974-1975.
Quelle(1975), (116 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAdult Basic Education; Coordination; Educational Objectives; Inservice Education; Instruction; Measurement Instruments; Program Evaluation; Questionnaires; Recruitment; School Community Relationship; Staff Utilization; State Programs; Tables (Data); Iowa
AbstractVolume 2 contains copies of the instruments used in the assessment of Iowa's adult basic education (ABE) program and aggregate statewide responses. Included are questionnaires and findings completed by the evaluation committee, coordinators, directors, teachers (both intent and current practice forms), students, learning center coordinators, co-sponsors, and Department of Public Instruction representatives. The six sections cover: recruitment, staffing, instruction, inservice education, collaboration, and goal-setting. A cross-index of questionnaire items is included. (Author/EA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: