Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGromfin, Annette; Van Brunt, Vida L.
InstitutionUniversity of Southern California, Los Angeles.
TitelThe Cooperating Teacher in the Teacher Corps Design.
Quelle, (26 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Cooperating Teachers; Guidelines; Teacher Evaluation; Teacher Interns
AbstractThis handbook, which represents the thinking of cooperating teachers on a number of issues important to all Teacher Corps programs, provides an overview of the area of concern of cooperating teachers in working with interns. Part 1 describes the role of the cooperating teacher and provides guidelines for a smooth induction of interns into the classroom and for the evaluation of the teaching experience. Part 2 presents some guidelines for cooperating teachers and team leaders, including some for practical application and some that point out to the interns areas to observe in the classroom. Part 3, "Nuggets of Wisdom" offers some suggestions concerning the physical organization of the class and negative versus positive comments in the classroom. Part 4 defines the team leader's role in relation to Teacher Corps and presents some specific duties of the team leader. Some hypothetical situations, presented for consideration, and a list of reminders conclude this handbook. (PD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: