Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/UrheberNadine Cruickshanks
InstitutionCentre for Global Education
TitelBreaking barriers through children's global arts.
QuelleIn: 2053-4272; Policy and Practice: A Development Education Review, Vol 2, Pp 40-50 (2006)(2006)
PDF als Volltext kostenfreie Datei
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterSpecial aspects of education
AbstractFostering transformative learning requires a renewed vision for education and challenges students and educators to assess and redefine their roles, practices and worldviews. Nadine Cruickshanks explores the experience of the Faculty of Education at the University of Victoria, in Canada with their new 'Children's Global Art' project.
Erfasst vonBASE - Bielefeld Academic Search Engine
Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: