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Hinter dem Link verbirgt sich jeweils eine Menge an Stichworten, die aus den oberhalb angezeigten englischsprachigen Schlagworten abgeleitet wurden. Falls der Abgleich Ihrer Suchworte mit dem Nachweis keine Gemeinsamkeiten zeigte, können Sie hier nachschauen (+ klicken) und fündig werden.
Es handelt sich zum Einen um Übersetzungen ins Deutsche, die dem FIS Bildung-Schlagwortbestand entnommen wurden. Zum Anderen wurden zusammengesetzte englische Schlagworte in Terme zerlegt, die in der Regel nur einen inhaltlichen Aspekt repräsentieren. Ergänzend wurden Synonyme und vereinzelt zusätzliche Pluralformen hinzugefügt. Diese Anreicherung geht auf die Nutzung intellektueller Vorarbeiten zurück.
Inclusive classrooms are becoming the norm in schools, fulfilling the instructional needs of students with disabilities in regular K-12 classrooms. However, little evidence exists describing the experiences, preparedness, and attitudes held by educators who are teaching or who are preparing teachers. The results of a survey of elementary teachers, middle and high school level science teachers, and university science educators are reported in this article. The results indicate that teacher education programs reflect little committment to preparing or in-servicing science teachers to work effectively with students who have disabilities. This study provides evidence that teachers of science and professors teaching science methods have had little training and experience in teaching students with disabilities, are not aware on the research on best practice as it applies to students with disabilities, and often hold stereotypical views of what students with disabilities can and cannot do. Additionally, they are receptive to receiving additional training in teaching science to students with disabilities. (Autorenreferat übernommen. Copyright John Wiley & Sons, Inc.).
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Standortunabhängige Dienste
0036-8326
Norman, Katherine; Caseau, Dana; Stefanich, Greg P.: Teaching Students with Disabilities in Inclusive Science Classrooms: Survey Results. 1998.
2409264
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