Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenCaspe, Margaret (Hrsg.); Woods, Taniesha A. (Hrsg.); Kennedy, Joy Lorenzo (Hrsg.)
TitelPromising practices for engaging families in STEM learning.
QuelleCharlotte, NC: IAP, Information Age Publishing, Inc. (2018), X, 176 S.Verfügbarkeit 
ReiheFamily school community partnership issues
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781641132800; 9781641132817; 9781641132824 (E-Book)
SchlagwörterUSA; Science; Study and teaching; Parent participation; United States; Social aspects; Mathematics; Education; Children with social disabilities; Immigrant children; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractThe 5Rs : research-based strategies for engaging families in STEM learning / Margaret Caspe and M. Elena Lopez -- Supporting science, technology, engineering, and mathematics (STEM) learning by helping families overcome math anxiety / Talia Berkowitz, Marjorie W. Schaeffer, Christopher S. Rozek, Sian L. Beilock, and Susan C. Levine -- Listening for strengths in diverse families' conversations about science / Graciela Solis and Maureen Callanan -- Culturally competent mathematics instruction for African American children : a review of promising practices in schools, classrooms, homes, and communities / Jeffery Brown, Oscar Barbarin, and Cassandra Schreiber -- Using a behavioral economics perspective to boost family engagement in the getting ready for school preschool intervention / Helena Duch and Lisa A. Gennetian -- Supporting family engagement in science, technology, and engineering (STE) curriculum among low-income immigrant families with preschool children / Louis Harrison Jr, Alvin Logan, Devin Walker, and Leonard Moore -- Collective impact approach to STEM : the case of iridescent / Tara Chklovski and Maggie Jaris -- Interactive digital storybooks and the role of parents in supporting young children's mathematics development / Colleen Uscianowski, Victoria Almeda, and Herbert Ginsburg -- NYSCI neighbors : creating locally-driven authentic opportunities for immigrant parents in a STEM ecosystem / Andrés Henríquez -- Policy supports for family engagement in early STEM / Matt Weyer -- How the National Science Foundation supports family engagement in STEM learning / Joann Walker.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2018/4/11
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: