Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inShelton, Michael W.
TitelTransforming "Scholarship Assessed" into Scholarship Accessed: Examining the Communication Implications of a Boyer Report.
QuelleIn: JACA: Journal of the Association for Communication Administration, 29 (2000) 3, S.265-72Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Stellungnahme; College Faculty; Communication (Thought Transfer); Evaluation Criteria; Faculty Evaluation; Higher Education; Researchers; Scholarship; Speech Communication
AbstractContributes to a special issue on how the reconsideration of what scholarship is affects the way in which scholarship is assessed. Discusses the Carnegie Foundation's 1997 report, "Scholarship Assessed." Offers an overview of the text itself, and discusses the centrality of discourse and argument to the work. Discusses implications for the field of communications. (SR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: