Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFutrell, Mary Hatwood
TitelThe Challenge of the 21st Century: Developing a Highly Qualified Cadre of Teachers To Teach Our Nation's Diverse Student Population.
QuelleIn: Journal of Negro Education, 68 (1999) 3, S.318-34Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-2984
SchlagwörterDiversity (Student); Educational Change; Elementary Secondary Education; Higher Education; Inservice Teacher Education; National Standards; Preservice Teacher Education; Teacher Qualifications; Teacher Recruitment
AbstractExamines the impact of the standards reform movement on students, schools, and universities, exploring challenges inherent in efforts to recruit, prepare, certify, and retain highly qualified teachers to serve the increasingly diverse 21st century classroom. Explains how the future of millions of poor and minority U.S. children rests in the hands of policymakers, community leaders, and educators. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Negro Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: