Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSheehan, Ann; Miller, Laura; Ambrose, Rhonda; Green, Linda; Deal, Jennifer
TitelInto the Curriculum. Reading/Language Arts: The Wax Museum [and] Safety: Safety and Emergencies [and] Science: Dinosaurs-Rex Lives [and] Science: Get R.I.C.H. Quick-Animals and Their Habitats [and] Social Studies: Fire Fighting [and] Social Studies-Important Leaders of the American Revolution.
QuelleIn: School Library Media Activities Monthly, 17 (2000) 2, S.11-21Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0889-9371
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Bibliografie; Course Integrated Library Instruction; Curriculum Development; Educational Resources; Elementary Education; Elementary School Science; Language Arts; Learning Activities; Learning Resources Centers; Library Skills; Reading Instruction; Safety; School Libraries; Science Instruction; Social Studies; Thematic Approach
AbstractProvides six fully developed library media activities that are designed for use with specific curriculum units in reading, language arts, safety, science, and social studies. Library media skills, curriculum objectives, grade levels, resources, instructional roles, procedures, evaluation, and follow-up are describes for each activity. (LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "School Library Media Activities Monthly" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: