Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRobb, Thomas N.; Ercanbrack, Jay
TitelA Study of the Effect of Direct Test Preparation on the TOEIC Scores of Japanese University Students.
QuelleIn: TESL-EJ, 3 (1999) 4Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1072-4303
SchlagwörterBusiness Communication; College Students; English (Second Language); Foreign Countries; Higher Education; Language Tests; Majors (Students); Scores; Second Language Learning; Test Coaching; Japan
AbstractTo study the effect of direct test preparation on TOEIC gain scores, two samples of students (i.e., English majors and nonmajors) at a Japanese university were divided into three treatment groups: (1) TOEIC preparation, (2) business English, (3) general (four-skills) English. TOEIC preparatory materials were concluded to have little benefit to students enrolled in a comprehensive program of English-language study. (Author/JL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "TESL-EJ" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: