Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGurnah, Ahmed
TitelPartnership in Achievement.
QuelleIn: Multicultural Teaching, 16 (1998) 3, S.18-22Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Community Involvement; Elementary Secondary Education; Equal Education; Foreign Countries; Government Role; Minority Groups; Partnerships in Education; Stakeholders; Urban Schools; Urban Youth; United Kingdom (England)
AbstractArgues that proposals recently put forth by the government for the improvement of educational achievement in England will not solve the problem, and suggests a focus on teachers and students and real partnerships with communities, with equal contributions by stakeholder groups, including racial and ethnic minorities. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: