Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWoods, Amelia Mays; Langley, David J.
TitelPreservice Teacher Perceptions of Appropriate Activities in Physical Education.
QuelleIn: Journal of Physical Education, Recreation and Dance, 69 (1998) 2, S.68-71Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0730-3084
SchlagwörterClass Activities; Elementary Secondary Education; Higher Education; Physical Education Teachers; Preservice Teacher Education; Student Teacher Attitudes; Student Teachers
AbstractInvestigated preservice teachers' beliefs about appropriate physical education activities, noting the effect of preconceived beliefs and the influence of two articles they read about inappropriate activities. Written responses to the articles indicated students had strong beliefs. Results could not show whether they agreed on activity inappropriateness because of their prior beliefs or the articles' rationale. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Physical Education, Recreation and Dance" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: