Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Miller, Edith F. |
---|---|
Titel | Book Dialogues. |
Quelle | In: Journal of Reading, 37 (1994) 5, S.415-16 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0022-4103 |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Book Reviews; Higher Education; Learning Activities; Reading Improvement; Reading Instruction; Reading Skills; Secondary Education; Teaching Methods Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Book reviewing; Book review; Rezension; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Lernaktivität; Leseunterricht; Reading skill; Lesefertigkeit; Sekundarbereich; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode |
Abstract | Describes Book Dialogues, a teacher-student activity intended to help students learn to summarize, interpret, and evaluate materials they have read. (SR) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |