Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDarrow, Alice-Ann
TitelBeyond Mainstreaming: Dealing with Diversity.
QuelleIn: Music Educators Journal, 76 (1990) 8, S.36-39Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Classroom Techniques; Disabilities; Educational Strategies; Elementary Secondary Education; Mainstreaming; Music Education; Music Teachers; Normalization (Handicapped); Special Education; Student Needs; Teacher Aides; Teaching Methods; Tutors
AbstractMaintains that an educational philosophy grounded in motivation and a positive attitude leads to successful implementation of mainstreaming instructional strategies. Outlines 12 strategies for dealing with mainstreamed students and their diverse needs that include instructional objectives, lesson plans, themes, using tutors and teachers' aides, and materials development. (RW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: