Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTarrou, Anne-Lise Hostmark
TitelChallenges in the Education of Teachers of Vocational Subjects and Strategies for Confronting These Challenges.
QuelleIn: European Journal of Teacher Education, 11 (1988) 2-3, S.149-56Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Change; Educational Principles; Foreign Countries; High Schools; Higher Education; Inservice Teacher Education; Preservice Teacher Education; Secondary School Teachers; Vocational Education; Norway
AbstractThis article outlines the place of vocational education within the upper-secondary structure in Norway and identifies general principles underpinning this structure. Recent changes in this structure which have implications for teacher education are described, and a number of strategies are proposed to upgrade the content and structure of teacher education. (IAH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: