Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMcCall, James
TitelImproving Teacher Quality--The Potential of Enhanced Partnership between College and Schools.
QuelleIn: European Journal of Teacher Education, 11 (1988) 2-3, S.113-22Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege School Cooperation; Foreign Countries; Higher Education; Preservice Teacher Education; Program Development; Program Implementation; Student Teaching; Teacher Education Curriculum; Teacher Participation; Teaching Models; United Kingdom (Scotland)
AbstractThe Scottish approach to the development of guidelines and mandatory conditions for new courses of initial teacher education is described; and the strategies adopted by one college of education to involve practicing teachers in the preparation, implementation, and evaluation of courses designed to meet these criteria are discussed. (Author/IAH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: