Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWacker, David P.; und weitere
TitelAn Evaluation of Labeling-Then-Doing with Moderately Handicapped Persons: Acquisition and Generalization with Complex Tasks.
QuelleIn: Journal of Applied Behavior Analysis, 21 (1988) 4, S.369-80Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdults; Autoinstructional Aids; Generalization; Junior High Schools; Mediation Theory; Moderate Mental Retardation; Skill Development; Training Methods; Verbal Stimuli
AbstractFive young adults and three junior high students, with moderate mental retardation, were trained first to label characters verbally and then to enter the characters into computers, calculators, or checkbooks. Almost all subjects were able to generalize the use of verbal labels and key-entry skills across tasks and settings. (Author/JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: