Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHaslam, Filocha; Treagust, David F.
TitelDiagnosing Secondary Students' Misconceptions of Photosynthesis and Respiration in Plants Using a Two-Tier Multiple Choice Instrument.
QuelleIn: Journal of Biological Education, 21 (1987) 3, S.203-11Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBiochemistry; Biology; Botany; Cognitive Structures; Comprehension; Concept Formation; Learning Processes; Misconceptions; Photosynthesis; Physiology; Research; Science Education; Scientific Concepts; Secondary Education; Secondary School Science
AbstractDescribes a multiple-choice instrument that reliably and validly diagnoses secondary students' understanding of photosynthesis and respiration in plants. Highlights the consistency of students' misconceptions across secondary levels and indicates a high percentage of students have misconceptions regarding plant physiology. (CW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: