Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKagan, Sharon Lynn
TitelCurrent Reforms in Early Childhood Education: Are We Addressing the Issues?
QuelleIn: Young Children, 43 (1988) 2, S.27-32Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Access to Education; Day Care; Early Childhood Education; Educational Planning; Educational Policy; Federal Programs; Government School Relationship; National Programs; Public Policy; State Programs; Young Children
AbstractExamines current reforms in early childhood education, and the nature and scope of changes in the care and education of children since the 1960s. Emphasizes the need for: (1) coherent child and family policy in the United States; (2) appropriate curricula for children of different ages; (3) establishment of a federal office of early childhood education. (Author/RWB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: