Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBaker, Ahmad M.
TitelValidity of Palestinian University Students' Responses in Evaluating Their Instructors.
QuelleIn: Assessment and Evaluation in Higher Education, 11 (1986) 1, S.70-75Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Instruction; College Students; Developing Nations; Foreign Countries; Grades (Scholastic); Higher Education; Sex Differences; Student Characteristics; Student Evaluation of Teacher Performance; Validity; Israel
AbstractA study of Palestinian university students' evaluations of their teachers' instruction examined the possible biasing effect of their sex, academic class, or expected grade in the course. The results are examined in the context of Arab and Third World higher education and the need to establish standards of evaluation. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: