Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enOlson, Julie; Besch, Marsha
TitelTeachers Teaching Teachers: An Inservice Model for Staff Development and School Improvement.
QuelleIn: Journal of Staff Development, 4 (1983) 1, S.101-08Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCritical Thinking; Elementary Secondary Education; Inservice Teacher Education; Peer Teaching; Program Development; Program Implementation; Staff Development; Teacher Educator Education; Teacher Participation; Training Methods
AbstractThis article explains how a year-long, district-wide staff development program, which focused on developing teachers' critical thinking skills, was carried out. The program was planned and directed by specially-trained local teachers who familiarized their colleagues with Benjamin S. Bloom's Taxonomy of Educational Objectives. (PP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: