Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEvertson, Carolyn M.
TitelDifferences in Instructional Activities in Higher- and Lower-Achieving Junior High English and Math Classes.
QuelleIn: Elementary School Journal, 82 (1982) 4, S.329-50Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAttention; Case Studies; Classroom Observation Techniques; Classroom Techniques; Comparative Analysis; English Instruction; High Achievement; Junior High Schools; Low Achievement; Mathematics Instruction; Secondary School Teachers; Student Evaluation of Teacher Performance; Teaching Methods
AbstractTwenty-five junior high school mathematics teachers and 25 English teachers who taught in both higher- and lower-ability class sections were observed during the school year in order to examine any differences in instructional behavior which might occur between the two classes. (Author/MP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: