Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inArroyo, Sara G.
TitelEffects of a Multifaceted Study Skills Program on Class Performance of Chicano College Students.
QuelleIn: Hispanic Journal of Behavioral Sciences, 3 (1981) 2, S.161-75Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavior Change; Class Activities; College Students; Higher Education; Mexican Americans; Pacing; Program Effectiveness; Reinforcement; Student Participation; Study Skills; Test Wiseness; Training Methods
AbstractChicano college students who participated in a study skills program based on self-monitoring and self-reinforcement, supplemented with instruction and reinforcement from the program director, reported that time spent studying and performance on tests improved as a function of training and that the improvement was maintained. (CM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: