Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBadmus, G. Ademola
TitelBloom's Model of Mastery Learning as an Instructional Strategy in Mathematical Education of UPE Teachers.
QuelleIn: West African Journal of Education, 20 (1976) 2, S.231-43Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavior Patterns; Foreign Countries; Higher Education; Mastery Learning; Mathematics Education; Mathematics Instruction; Mathematics Teachers; Models; Primary Education; Teacher Background; Teacher Education; Teacher Educators; Teaching Methods; Nigeria
AbstractThe problem facing Nigeria's teacher trainers is how to produce the right type of mathematics teachers from available resources. The mastery learning approach is seen as the solution to this problem. Bloom's Mastery Learning Approach and Carroll's Model of School Learning are discussed. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: