Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRussell, Michael L.; und weitere
TitelComparison of Faculty and Resident Expectations for Residency Training in Hypertension.
QuelleIn: Journal of Medical Education, 54 (1979) 6, S.491-97Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavioral Objectives; Clinical Diagnosis; College Faculty; Comparative Analysis; Educational Objectives; Expectation; Family Practice (Medicine); Graduate Medical Education; Graduate Medical Students; Higher Education; Hypertension; National Norms; Skill Development; Student Attitudes; Teacher Attitudes; Training Objectives
AbstractFaculty and residents in a family medicine program rated the degree of importance for a resident to have mastered national performance objectives, regarding the diagnosis and treatment of hypertension. The results indicate that disagreement was widespread. Implications for the use of objectives developed outside a program are discussed. (Author/JMD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: