Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRupley, William H.; Blair, Timothy
TitelCredible Variables Related to Teacher Effectiveness in Reading Instruction
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterElementary Education; Predictor Variables; Reading Achievement; Reading Instruction; Reading Programs; Reading Research; Teacher Effectiveness; Teaching Methods
AbstractExplores research studies and effective reading programs that are based on the concept of first identifying effective reading teachers in terms of students' reading achievement and then considering instructional strategies that could account for the students' achievement. (JM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: