Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enNyman, Matthew; St. Clair, Tyler
TitelA Geometric Model to Teach Nature of Science, Science Practices, and Metacognition
QuelleIn: Journal of College Science Teaching, 45 (2016) 5, (7 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0047-231X
SchlagwörterScientific Principles; Metacognition; Geometric Concepts; Science Instruction; Preservice Teachers; Science Teachers; Teacher Education; Teaching Methods; Science Curriculum
AbstractUsing the science practice model in science classes for preservice teachers addresses three important aspects of science teacher preparation: teaching the nonlinear nature of scientific process, using scientific practices rather than the ambiguous term "inquiry-based," and emphasizing the process of metacognition as an important tool in teaching and learning. In this article the authors provide two examples of how the model can be used with preservice teachers. (As Provided).
AnmerkungenNational Science Teachers Association. 1840 Wilson Boulevard, Arlington, VA 22201-3000. Tel: 800-722-6782; Fax: 703-243-3924; e-mail: membership@nsta.org; Web site: http://www.nsta.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of College Science Teaching" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: