Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Spector, Karen |
---|---|
Titel | Meeting Pedagogical Encounters Halfway |
Quelle | In: Journal of Adolescent & Adult Literacy, 58 (2015) 6, S.447-450 (4 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 1081-3004 |
DOI | 10.1002/jaal.382 |
Schlagwörter | Stellungnahme; Literacy Education; Reading Skills; Teaching Methods; Thinking Skills; Writing Skills; Reading Strategies; Teacher Education; College Students; Adult Education; Best Practices Reading skill; Lesefertigkeit; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode; Denkfähigkeit; Writing skill; Schreibfertigkeit; Reading strategy; Leselernstufe; Lesetechnik; Lehrerausbildung; Lehrerbildung; Collegestudent; Adult; Adults; Education; Adult basic education; Adult training; Erwachsenenbildung |
Abstract | This commentary offers a critique of literacy pedagogy that focuses solely upon a best practices approach to teaching and learning and argues for a relational pedagogy that relies upon diffractive thinking, reading, and writing. (As Provided). |
Anmerkungen | Wiley-Blackwell. 350 Main Street, Malden, MA 02148. Tel: 800-835-6770; Tel: 781-388-8598; Fax: 781-388-8232; e-mail: cs-journals@wiley.com; Web site: http://www.wiley.com/WileyCDA |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2020/1/01 |