Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBarth, Patte; Wagner, Chandi
InstitutionNational School Boards Association, Center for Public Education (CPE)
TitelBusting the Myth of 'One-Size-Fits All' Public Education
Quelle(2017), (40 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; School Choice; Equal Education; Public Education; Misconceptions; Elementary Secondary Education; National Surveys; Incidence; Educational Trends; Private Schools; Individualized Instruction; Social Emotional Learning; School Counselors; Counselor Role; School Size; School Location; Poverty; Vermont; Schools and Staffing Survey (NCES)
AbstractThe Center for Public Education has been examining the research and data related to school choice in hopes of informing the conversation about effective policies. This report turns from looking at the impact of school choice to examining access to options within the public education system. It first estimates how many students are able to choose which public school to attend, regardless of whether or not they take advantage of the opportunity. Using data from the federal Schools and Staffing Survey, it then documents the prevalence of various program choices inside public schools and, where possible, compares these to private schools. It concludes with a discussion of growing efforts by public schools to personalize learning, which show a lot of promise for aligning students' different interests and needs with effective pathways toward success. (ERIC).
AnmerkungenCenter for Public Education. 1680 Duke Street 2nd Floor, Alexandria, VA 22314. Tel: 703-838-6722; Fax: 703-683-7590; e-mail: info@nsba.org; Web site: https://www.nsba.org/Services/Center-for-Public-Education
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: