Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHammer, Patricia Cahape; Hixson, Nate
InstitutionWest Virginia Department of Education (WVDE), Office of Research
TitelEvaluation of the Student-Centered Arts-Learning Environments (SCALE) Project: 2013 Report. Executive Summary
Quelle(2013), (4 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterArt Education; Music Education; Interdisciplinary Approach; Integrated Curriculum; Faculty Development; Elementary School Teachers; Partnerships in Education; Teacher Collaboration; Instructional Development; Lesson Plans; Student Centered Learning; Program Implementation; Program Evaluation; Fidelity; Learner Engagement; Outcomes of Education; Scores; West Virginia
AbstractThis is the executive summary for the report, "Evaluation of the Student-Centered Arts-Learning Environments (SCALE) Project: 2013 Report." The Student-Centered Arts-Learning Environments project (SCALE Project) focused on professional development for teachers that enabled them to integrate arts into other curricular areas through a model of cross-discipline collaboration. Teachers prepared to lead elementary school students through the planning and implementation of an arts-based cross-curricular project, and to attend a theme-related concert performed by the West Virginia Symphony Orchestra (WVSO). The overall goals of the SCALE Project included increases in (a) peer collaboration among teachers for interdisciplinary instructional planning and implementation of arts integration; (b) teacher knowledge of arts integration and lesson design; and (c) student engagement in learning and in music and arts. [For the full report, see ED606683.] (ERIC).
AnmerkungenWest Virginia Department of Education. 1900 Kanawha Boulevard East, Charleston, WV 25305. Tel: 304-558-3660; Fax: 304-558-0198; Web site: http://wvde.state.wv.us
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: