Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRomans, Angela N.; Raynor, Alethea Frazier; Thompson, Joanne
InstitutionAnnenberg Institute for School Reform at Brown University
TitelBuilding a Governance Ecosystem: Themes and Recommendations from the Rhode Island Education Governance Forum
Quelle(2017), (6 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterGovernance; Ecology; Educational Development; Conferences (Gatherings); Stakeholders; Focus Groups; Surveys; Educational Change; Transformational Leadership; Politics of Education; Student Centered Learning; Barriers; Educational Objectives; Educational Strategies; Equal Education; Accountability; Decision Making; Educational Policy; State Policy; Rhode Island
AbstractThe Rhode Island Education Governance Forum--organized and facilitated by the Annenberg Institute for School Reform (AISR) convened in November 2016 to engage local education stakeholders in learning and dialogue about governance issues in the state. Forum participants included teachers, school and district leaders, public officials, and leaders from the state education department, teachers' union, community organizations, and researchers. In addition to the statewide learning forum, AISR engaged local education stakeholders--including youth and parent leaders--in focus group conversations and surveys around transformative governance reform. This summary paper outlines key themes, challenges, and preliminary recommendations that emerged from the Forum around issues of education governance. This is the first in a series to share insights from the Forum. [Interviewing support for this report was provided from Mary Arkins Decasse.] (ERIC).
AnmerkungenAnnenberg Institute for School Reform at Brown University. Brown University Box 1985, Providence, RI 02912. Tel: 401-863-7990; Fax: 401-863-1290; e-mail: AISR_Info@brown.edu; Web site: http://www.annenberginstitute.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: